sobota, 22 sierpnia 2015

Giń, skanerze! Giiiiiń!!! + ROZDANIE

Zeżarł mi kolory w baletnicy! :( Nie wybaczę mu! Jeszcze się nie zmieściła, więc musiałam łączyć skany, z marnym skutkiem...

Dzień dobry!

Dziś tak już w ogóle bardzo szybciutko, bo nie mam kompletnie natchnienia na nic, ani pisanie, ani rysowanie, ani na oddychanie... Czas się ogarnąć.

Nie przedłużając, baletnica rysowana na początku roku, miałam problem z opublikowaniem jej, ze względu na rozmiar, B4. Ale udało się. Znów zeżarło większość kolorów i prawdę powiedziawszy, patrząc na to jak trudno oddać jak wygląda to naprawdę odechciewa mi się publikować. Ale będę dalej, coś "się" wykombinuje.

Kiedy narysowałam tę dziewczynę wydawała mi się dziwnie zawieszona w przestrzeni. No to narysujmy punkt odniesienia, podłogę! Geniusz ja! Ale podłoga jest nudna... trawa też, deski, linoleum czy nawet beton. A trzasnę wodę! Co mi tam, jak szaleć to szaleć!

Poza tym organizuję rozdanie na facebooku <klikajcie tutaj>. Wszystkie informacje w podanym linku.
Powodzenia!


Do napisania,
Weronika G.

PS Jutro się biorę za Wasze blogi. ;)
PS 2 Jeśli ktoś zobaczy moją wenę, to niech jej powie, że ma natychmiast wracać!

6 komentarzy:

  1. A myślałam że mój skaner jest zły. Dlatego zaczęłam cykać fotki moim pracom. Teraz patrząc na efekty pracy twojego widzę że mój jest jeszcze do przeżycia. Może zwrócę mu honor. ;D
    Obrazek wygląda ślicznie. Ogólnie baletnice fajnie wychodzą na rysunkach.
    Pozdrawiam
    http://kociepelko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam fotki, ale mój kochany aparat był umarł jeszcze chyba w gimnazjum ._. Alllle, tatuś kochany sprezentował mi nowy skaner, zobaczę następnym razem, czy to też takie zło wcielone :D
      Dziękuję bardzo <3 Pozdrawiam również :)

      Usuń
  2. Z przyjemnością nominuję tego bloga do Liebster Award, link tutaj http://juoart.blogspot.com/2015/08/nominacja-libster-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mi miło! Mam jeszcze jedną, zaległą nominację, więc muszę w końcu się zebrać i odpowiedzieć na obie :D

      Usuń
  3. Gdy odchylę ekran w laptopie do tyłu, widać nawet dość wyraźnie. Wystarczająco, by dostrzec pięknie uchwyconą anatomię i draperię sukienki. Ciekawy pomysł na tło, podkreśla lekkość baletnicy, mogłaby unosić się na wodzie.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nawet nie wiesz jak mnie ucieszył Twój komentarz <3 Szczególnie, że jednak można coś z tego zobaczyć! :D

      Usuń