czwartek, 19 marca 2015

Sharon den Adel

Cześć Kochani :)

Dziś szybciutko, z portretem jedynej właściwej matki smoków, kobiety o anielskim głosie, Sharon den Adel uwieczniona przez mój jakże cholerny długopis. Więcej nim nie rysuję, może wygodny, ale póki nie zmienię wkładu na jakiś mniej plujący atramentem, mniej przerywający w najmniej odpowiednim momencie by jednak zacząć pisać tam gdzie wolałabym, żeby był delikatniejszy, nie ruszę rysunków tym długopisem. No chyba, że to była wina papieru, który tradycyjnie źle dobrałam :D


Jeszcze 36 dni i kończę szkołę... Tak definitywnie, dwanaście lat edukacji za mną... Szmat czasu. Oczywiście w związku z tym możecie się spodziewać, że będę częściej tu zaglądać. Jeśli nie dotrzymam obietnicy to na mnie krzyczcie ;)




Do napisania!
Weronika G.

14 komentarzy:

  1. O kurka !Masz mnie !!! Boze jakia ona zajebista !!! Przy niej Denerys sie chowa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurka !Masz mnie !!! Boze jakia ona zajebista !!! Przy niej Denerys sie chowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak entuzjastycznego komentarza się nie spodziewałam :D Cieszę się niezmiernie :D

      Usuń
  3. Super wyszło i ciesze się, że posty na blogu będą częściej, szczególnie tym książkowym, bo ostatnio nie mam co czytać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, pójdzie na studia i będzie mieć jeszcze mniej czasu :)

      Usuń
  4. Nie mam pojęcia kto to, ale narysowałaś pięknie! Smok wyszedł cudownie, mały, ale z pazurem. I podziwiam Cię za pracę długopisem, a zwłaszcza takim, z którym nigdy nie wiadomo gdzie i ile z siebie wypluje. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo :) Sharon jest wokalistką zespołu Within Temptation, jeden z moich ulubionych zespołów metalowych :D (choć część tego gatunku metalu za metal nie uznaje)

      Usuń
  5. Osoby nie kojarzę. Ale brawa dla ciebie za portret długopisem. Wzięłam się do tego raz. I chyba nigdy więcej.
    Pozdrawiam
    http://argia39.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rysunek długopisem aż tak strasznie trudny nie jest. Dobre, nieplujące atramentem narzędzie, gładka, delikatnie chropowata kartka, nauka wyczucia nacisku i jedziesz :)

      Usuń
  6. Każdy pisze, że jest pięknie, fajnie, slowa ktore tak malo znaczą przy talencie , ktory zapiera dech w piersiach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakończenie kariery szkolnej to był dla mnie radosny dzień, a po latach tak bardzo za szkołą tęsknię.. Także korzystaj jeszcze póki możesz :D To są najlepsze lata życia! Portret świetny. Wcale bym nie powiedziała, że to długopis, dopiero po zbliżeniu widać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny rysunek, włosy i ubranie wyszło cudnie. :) Trochę mi tylko przeszkadza zbyt mocny kontur.

    OdpowiedzUsuń