niedziela, 1 lutego 2015

Wcale nie ja - czyli uczę się portretów

Cześć Kochani!

W tym roku moim postanowieniem było ćwiczyć rysowanie ludzi. No to ćwiczę dzielnie, może nie tak często jak powinnam (maturo, chorobo, czemu mi to robicie, weźcie sobie idźcie być gdzie indziej...), ale jednak...
Zaczęłam ferie, mam ambitne plany na ten czas. Oczywiście obowiązków związanych z nauką mam tyle, że zajmie mi to kilka godzin dziennie, ale na szczęście reszta czasu jest wolna, więc mogę swobodnie zająć się czymś przyjemnym. Kartki przygotowane, folder z refkami też się robi. Skoro sobie obiecałam wielki postęp rysunkowy w 2015, to tak też będzie.

Pierwszy portrecik w tym roku. Mimo wszystkich błędów, jestem zadowolona.

Zobaczymy czego ciekawego się nauczę w tym czasie... Ołówki, węgle, jak i niestety podręczniki i inne w dłoń, i zaczynam najbardziej pracowite ferie w swoim życiu. Już się nie mogę doczekać.


Do napisania!
Weronika G.


PS, nie popełniajcie mojego błędu, węgle i małe formaty (niecałe A5), to wyjątkowo złe połączenie.

6 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci tych ferii, jestem ciekawa co ciekawego stworzysz :) Portret wyszedł bardzo przyjemnie i naturalnie, zwłaszcza włosy i te błyszczące oczy. Pozdrawiam i życzę powodzenia w rysowaniu ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W tym roku postanowiłam nie zmarnować ferii, poprzednie przespałam :D

      Usuń
  2. Ładny portret, bardzo mi się podoba. Świetnie rysujesz włosy, oczy i nos też Ci wyszły, ale mam wrażenie, że usta są troszkę za duże, ale to tylko moja opinia, może nie mam racji. Podoba mi się jak cieniujesz, ładnie Ci to wychodzi. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) Tak, usta wyszły za duże ;) Niestety jak zawsze wybieram złą technikę do formatu i strasznie ciężko było mi te usta zmniejszyć, cień pod nimi wyszedł jakby ich kontur, dodatkowo trochę za szerokie... No ale że to było typowo do wprawki to przeszłam nad tym do kolejnego, mam nadzieję lepszego portretu ;)

      Usuń
  3. woow, też chce tak rysować z tymi wszystkimi szczegółami awww
    pozdrawiam
    skvth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Kwestia praktyki i poświęcenia troszkę większej ilości czasu na jedną pracę ;)

      Usuń